Benderimki Yeni Anket Sitesi



Resmi Site: https://benderimki.com
Referanslı Link: https://www.benderimki.com/yeni_uye_bireysel.aspx?id=fC1fb/Rxut+TitFVFDx+Bw==

            Merhaba arkadaşlar. Sanki şu aralar pts piyasası biraz geri çekildi. Bunun sebebi kapanan reklam siteleri olabilir. Üyelik açtıran bir çok arkadaşdan ses seda çıkmıyor. Şuan iki pts sitesiyle çalışıyorum. Birisi geçmişten tanıdığınız ptsearn diğeri ise yeni. Yeni pts sitesinden henüz ödeme almadım. Aldığım zaman ekran görüntüsü ile birlikte ekleyeceğim. Bu yazıda yeni tanıştığım anket sitesini tanıtıyorum.

             Geçenlerde webmaster forumunda gördüğüm bir anket sitesine üye oldum. Siteden ödeme alanlar olmuş ödeme kanıtları var bu yüzden tercih ettim. Siteye üye olduktan sonra ilk anket geliyor. bu ankette kişisel bilgiler sorulmuş. Bu soruları cevapladıktan sonra sizin kriterlerinize göre anketler geliyormuş. İlk anketimin onayı 24 saat sürdü. Bir gün sonra onay almış ve şuan kazandığım puan 50 puan. 1000 puan olduğunda bunu paypala, banka hesabıma veya hepsiburada.com için hediye çeki olarak dönüştürebileceğim.

            Siteye kampanyalar bölümünden referans sistemi eklenmiş. Bilgi olarak, Arkadaşını davet et, hem o kazansın hem de sen kazan diye belirtmişler. Fakat bir sınır var. Her kullanıcı sadece 10 kişiden faydalanabiliyor ve her gelen kişiden 100 puan kazanıyor. Yeni üye, üyeliği aktif hale geldiğinde 200 Akçe kazanıyor. Yani referans ile 1000 puan kazanmak mümkün. Gelecek anketlerlede puanları kazanmak ve paraya dönüştürmek mümkün. Siteye üye olmak istiyorsanız referan tercih edebilirsiniz. Herkese bol kazançlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder