Paypal Kart Geliyor


İnternette Alışveriş Özgürlüğü
İnternette, Sokakta Alışveriş Tek Kartta
 


Başvuru İçin Tıklayın


Ücretsiz Gönderim
Kartını yerinden kalkmadan hemen şimdi buradan al, adresine ücretsiz olarak gönderelim. Sitede belirtildiğine göre adresimize ücretsiz olarak gönderebiliyoruz arkadaşlar. Ben kartı adresime istedim bakalım ne zaman gelecek.

Paypal Kart Özellikleri Neler?
- İnternette ve sokakta dünyanın dört bir yanından özgürce alışveriş yapabilirsin.
- Kart Satış Noktalarından ve anlaşmalı ATM’lerden kartına para yükleyebilirsin.
- İhtiyacın olduğunda, kartındaki paranı tüm ATM'lerden çekebilirsin.
- Kartını bulamıyorsan istediğin zaman kullanıma geçici süreliğine kapayabilir, bulduğunda tekrar açabilirsin.
- Online hizmetlerden kart şifreni ve adres bilgilerini değiştirebilir, paranı ve kalan bakiyeni öğrenebilirsin.
- PayPal bakiyenle Online hizmetlerden kartına para yükleyebilirsin. +18
- Kartını PayPal hesabına ekleyebilir, PayPal hesabın yoksa ücretsiz hesap açabilirsin. +18
- Kartını PayPal hesabına ekleyebilir, PayPal hesabın yoksa ücretsiz hesap açabilirsin. +18 




Şuan Aktif mi ?

Türkiye'de henüz kartın lansmanı yapılmadı. Yani bu yüzden şuan hizmet veriyor mu, başvuru yaparsak geliyor mu bilmiyorum. Kartı ücretsiz talp edebiliyoruz fakat aynı ininal kart gibi karta belirli ücretler gelecekmiş. Kartın fiyatı 5 lira olacağı çeşitli yerlerde yazıyor ama resmi sitesinde henüz bir fiyat verilmemiş. Eğer ATM’lerinden işlem yapılırsa işlem başına 1 TL kesilecekmiş. Diğer bankalar üzerinden de PayPal Nakit Kart ile para yatırmak ve çekmek mümkün olacakmış fakat işlem başına ücret 5 TL ücret alacakmış. Kart ile ilgili gelen haberlerle konuyu güncel tutacağım. Ben sipariş verdim ve paypal facebook sayfasından sordum gelen yanıtı sizlerle paylaşırım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder